13-09-2012 15:11
“Родченко-120” — Черкаси приєдналися до вшанування генія плакату та реклами.
Акція “Родченко-120” відбулася у Черкаському художньому музеї. Присвячена вона 120-річчю від дня народження Олександра Родченка, засновнику жанру політико-соціального та рекламного плаката в перші роки радянської влади, художнику, фотографу, співавтору Володимира Маяковського. До акції, яка проходить в рамках Московського міжнародного бієнале графічного дизайну “Золота бджола” приєдналися провідні картинні галереї Росії та світу.
Московський Міжнародний бієнале “Золота бджола” є одним з найбільших фестивалів і конкурсів в жанрі графічного дизайну. Цього року він відбувається вже вдесяте і участь в ньому беруть художники з понад 60 країн. Для багатьох — це нагода голосно заявити про себе в такому динамічному і конкурентонасиченому виді творчості, спробувавши свої сили в традиційному конкурсі. Цього року він проходить у 4-х номінаціях: власне плакат (твори 2010-2012 років); “Десять Заповідей” - ілюстрації, плакати, бідь-які інші твори графічного дизайну на тему Десяти Заповідей; “Російський авангард” - книги, плакати, інші твори графічного дизайну на тему російського авангарду; Територіальний брендинг — логотипи, брендбуки та інші твори графічного дизайну в напрямку брендингу територій.
|
Відкриття виставки: Заслужений художник України Віктор Афонін, директор Черкаського художнього музею, кандидат мистецтвознавства Ольга Гладун, виконувач обов'язки управління культури Черкаської облдержадміністрації Євген Савісько
|
У Черкаському художньому музеї представлені постери з 20 творів, присвячених Олександрові Родченку. Як слушно зауважила, відкриваючи виставку, директор музею, кандидат мистецтвознавства Ольга Гладун, “ці твори ні до чого не закликають, ні на що не мобілізують, а тільки створюють певний простір для асоціацій”. “Коло” ж, аби читачі не загубилися в цих асоціативних мандрах, пропонує прив'язати їх (ліворуч) до творчості самого Родченка (праворуч), який був одним з найсміливіших новаторів свого часу і на знахідках якого тримається величезна творча індустрія реклами, графічного і промислового дизайну.
Акція “Родченко-120” проходить в Україні, окрім Черкас, у Донецьку, Харкові, Севастополі та Одесі. А в світі до неї приєдналися виставкові зали США — у Нью-Йорку, Індіанаполісі, Чикаго, Евансвілл, Литви — у Вільнюсі, Австралії—у Мельбурні, Чехії — у Празі, Естонії —у Хаапсалу, Білорусі — у Мінську, а також найбільші галереї Російської Федерації.
|